Tjejkväll på fredag
2009-09-21 av Sanna Eriksson
På fredag kväll bjuder OL2:an gamla och nya Vilse-tjejer till tjejkväll!
Klockan sju, lagom efter träningspasset, skoldagen eller fredagspuben, bjuder vi på middag för en billig penning (40-50 kr) och ett himlans trevligt sällskap! Kanske i form av Idol eller sällskapsspel (det sägs att vissa anonyma i en viss OL3:a väntar på utmanare i TP) eller bara en massa babbel. Anmäl er genom att skicka ett sms till Erica, 070-53 91 373, så vi vet hur många vi ska göra mat till. Glöm inte att skriva om du är allergiker. Vägbeskrivning: OL-korridor nummer 2, Alsättersgatan 7C, Ryd, Linköping.