Vilsefakta

LiTHe Vilse är orienteringsföreningen för alla som pluggar på Linköpings Universitet.
Vi har träningar nästan alla dagar i veckan och håller oss för det mesta inom cykelavstånd från Ryd.

2xper
Länkar
f a s t
Vilse i andra medier
f f t t
Välkommna till ett nytt år med LiTHe Vilse!
2014-08-10 av Martin Jansson
Sommaren lider mot sitt slut och vi välkomnar alla nya studenter att börja träna med oss i höst. Träningarna drar igång i september och mer info om dessa kommer finnas här på hemsidan. LiTHe Vilse är en orienteringsförening som passar alla från elitlöpare till motionär; hos oss är alla lika välkomna!

Passa på att träffa oss på kalasmottagningen den 3 september och varför inte dyka upp även på Sprint-KM den 4 september? På kvällen efter Sprint-KM kör vi en upptaktsträff tillsammans med LiTHe Syra och LiU Elitidrott. På upptaktsträffen ges massor av information om aktiviteterna det kommande läsåret och om vad som är på gång.

Om du har frågor så tveka inte att höra av dig till någon av oss i styrelsen. Vi önskar er alla välkomna till ett nytt år med LiTHe Vilse.

En film som har två år på nacken men fortfarande lika bra!
Fel på sidan? Kontakta admins © LiTHe Vilse Org.nr: 802455-0108