Ung sprallig man eller tjej...
2004-04-14 av Harri Karlsson
...med sinne för vilda upptåg sökes!
Just precis. Det är vad vi i Styret söker till nästa års styre. Och inte vad som helst utan en festansvarig.

Vad gör den festansvarige i Styret? Den största saken att ordna är att tillsammans med sin festkommitté arrangera Maskeradfesten. Du och dina kommittékompisar (som "väljs" på Upptakten) får ansvaret att boka lokal, välja maskeradtema (ärofylld uppgift!), välja menyn, välja musik/diskjockey mm och se till att alla andra Vilsare tillsammans med er får "the time of your life"!

Utöver Maskeradfesten så sköter festansvarig även bokningar till våra övriga sittningar samt håller lite smått i övriga fester.

Känner du att du vill göra en insats för LiTHe Vilse och förgylla tillvaron för Vilses medlemmar och få en bra merit inför framtiden och visa att du har det där extra utöver studier och träning, tveka inte att söka till festansvarig!

Du skall helst ha tidigare meriter inom festbranschen, helst ifrån Stockholms mest heta innekrogar samt veta hur man förför en student från Sigtuna utan att erbjuda denna en flaska Kir. Skämt åsido! INGA tidigare MERITER behövs! Tveka inte att sök!

Hör av dig till mig snarast via mail eller senast den 26:e april.